Prelucrarea datelor cu caracter personal

Ipantof.ro consideră că este o obligație fundamentală să asigurăm pe deplin dreptul la protecția datelor cu caracter personal în cursul operațiunilor sale și, prin urmare, folosim toate mijloacele de care dispunem și în toate modurile posibile pentru a ne asigura că datele dvs. respectă pe deplin Regulamentul UE 2016/679 (Regulamentul general privind protecția datelor) și manipulate în conformitate cu alte legislații aplicabile.

Având în vedere că unul dintre principalele obiective ale legislației subiacente este asigurarea transparenței, dorim să vă informăm în acest document despre colectarea, utilizarea, transferul și, nu în ultimul rând, protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal, în special atunci când sunteți expus produselor și / sau serviciilor noastre. contactați-ne prin intermediul site-ului nostru web sau al altei aplicații mobile.

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica această Politică de confidențialitate din când în când pentru a ne asigura că termenii și condițiile stabilite aici reflectă întotdeauna modul curent în care sunt tratate informațiile noastre personale și respectă în toate privințele obligațiile legale aplicabile. În cazul unei modificări a oricăreia dintre aceste prevederi pe baza celor de mai sus, vom posta o versiune revizuită a Politicii de confidențialitate pe site-ul nostru web și, prin urmare, vă rugăm să revizuiți conținutul actual al acestei politici de confidențialitate din când în când.

Ce categorii de informații personale ne ocupăm?

În general, vă cerem informațiile personale direct de la dvs., astfel încât, atunci când le colectăm, să puteți influența tipul de informații pe care ni le împărtășiți. De exemplu, primim următoarele informații de la dvs.:

La scrierea contului de utilizator sau scrisoare ipantof.ro, formând o opinie, ne veți trimite adresa de e-mail, prenumele și prenumele.
în plus, puteți introduce informații suplimentare pe pagina dvs. personală (Contul meu) pe interfața ipantof.ro, cum ar fi: porecla, numărul de telefon mobil, numărul de telefon fix, data nașterii, cea mai înaltă educație, adresa de expediere, adresa de e-mail secundară, detaliile cardului de credit etc;
La plasarea unei comenzi, ne furnizați informații despre produsul pe care doriți să îl cumpărați, adresa dvs. de livrare, informațiile de facturare, metoda de plată aleasă, numărul de telefon etc.

Pentru a face experiența utilizatorului online și mai personală și ofertele noastre și mai unice în funcție de preferințele dvs., putem colecta și procesa anumite informații despre navigarea dvs. și comportamentul utilizatorului în timpul vizitelor dvs. pe site-ul nostru web. Vă rugăm să citiți secțiunea de mai jos cu privire la scopul prelucrării datelor pentru mai multe informații despre termenii acestei.

Putem stoca și colecta date pe site-ul nostru web pe care le prelucrăm prin cookie-uri și tehnologii similare în conformitate cu Politica privind cookie-urile aplicabilă.

Nu colectăm și nu prelucrăm în niciun fel date sensibile care sunt clasificate ca o categorie specială în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor. În consecință, nu colectăm și nu prelucrăm date despre minori sub 16 ani în momentul raportării.

Care este scopul și baza legală a prelucrării datelor?

Putem folosi datele dumneavoastră personale în următoarele scopuri: pentru a vă oferi servicii ipantof.ro

Acest scop general include următoarele utilizări, dacă este cazul:

• creați și gestionați un cont de utilizator în interfața ipantof.ro
• procesarea comenzilor, inclusiv primirea, verificarea, expedierea și facturarea
• gestionarea comenzilor legate de anularea comenzilor sau comandarea oricăror alte bunuri sau servicii cumpărate
• manipularea produselor returnate în conformitate cu prevederile legale relevante
• Rambursarea produselor în conformitate cu prevederile legale relevante

Prelucrarea și prelucrarea datelor dvs. în scopurile de mai sus este în cele mai multe cazuri necesare pentru încheierea și executarea contractului încheiat între ipantof.ro și dumneavoastră. În plus, prelucrarea anumitor date în acest domeniu este necesară prin lege, inclusiv legile privind impozitarea și contabilitatea.

Pentru a ne îmbunătăți serviciile

Lucrăm pentru a ne asigura că vă putem oferi întotdeauna cel mai înalt serviciu posibil și experiență de cumpărături online. Pentru a face acest lucru, trebuie, printre altele, să colectăm și să folosim anumite informații despre obiceiurile dvs. de cumpărături; prin urmare, efectuăm cercetări de piață direct sau cu implicarea unor parteneri externi și vă rugăm să completați un chestionar care să măsoare satisfacția dvs. după o anumită comandă.

Desfășurăm aceste activități pe baza intereselor noastre legitime de afaceri, ținând totdeauna cont de faptul că drepturile și libertățile dvs. fundamentale nu sunt compromise în astfel de activități.

Pentru activități de marketing

Am dori să vă ținem la curent cu ofertele noastre actuale și cu ultimele noutăți. În acest scop, vă vom trimite periodic buletine informative cu conținut general și tematic prin canalele noastre electronice, precum și vă vom informa despre produsele similare sau suplimentare cu produsele pe care le-ați achiziționat sau comandat anterior. De asemenea, am dori să afișăm alte solicitări comerciale, precum și oferte personalizate prin intermediul site-ului nostru web. Pentru a vă furniza informații care vă interesează, este posibil să folosim anumite informații despre obiceiurile dvs. de cumpărare în scopul profilării utilizatorilor. În toate cazurile, ne asigurăm că astfel de prelucrări și prelucrări de date se desfășoară cu cel mai mare respect pentru drepturile și libertățile dvs. și garantăm că procesele și măsurile aplicate în prelucrarea datelor nu au consecințe juridice nefaste pentru dvs., nu vă restricționează drepturile, în special neafectat.

În majoritatea cazurilor, desfășurăm activitățile noastre de comunicare de marketing cu acordul dvs. prealabil.

Utilizăm anumite activități de marketing pentru a promova și a îmbunătăți operațiunile noastre comerciale cu referire la interesele noastre legitime de afaceri. Cu toate acestea, în toate cazurile în care folosim informații referitoare la dvs. în lumina intereselor noastre legitime de afaceri, o facem cu cea mai mare atenție și cu cea mai mare garanție că drepturile și libertățile dvs. fundamentale nu vor fi încălcate. Cu toate acestea, ne puteți solicita în orice moment să încheiem prelucrarea informațiilor dvs. personale în scopuri de marketing în oricare dintre modalitățile descrise mai sus, la care ne vom strădui să răspundem cât mai curând posibil.

Pentru a proteja interesele noastre legitime de afaceri

Pot exista situații în care aplicarea propriilor drepturi și a intereselor noastre comerciale și protecția activităților noastre comerciale necesită transmiterea anumitor informații. Astfel de situații pot include, dar nu se limitează la următoarele:

protecție și alte măsuri de precauție împotriva atacurilor cibernetice care amenință securitatea site-ului web și a utilizatorilor interfeței ipantof.ro:
• măsuri pentru prevenirea și detectarea posibilelor tentative de fraudă, inclusiv transmiterea informațiilor relevante către autoritățile competente și autoritățile publice
• măsuri pentru abordarea oricăror riscuri suplimentare

Autorizația noastră pentru tipurile de prelucrare și prelucrare a datelor prezentate mai sus provine din interesul nostru legitim de afaceri de a ne proteja propriile activități comerciale, în timp ce continuăm să ne asigurăm că acțiunile pe care le întreprindem sau le preconizăm iau în considerare principiile echilibrului și proporționalității dintre propriile interese și drepturile și libertățile dvs. fundamentale. .

În plus, în anumite cazuri, prelucrarea și prelucrarea datelor este supusă îndeplinirii obligațiilor noastre legale, în special pentru a garanta principiile și valorile prescrise de legile aplicabile pentru tranzacția dată.

Cât timp stocăm informațiile dvs. personale?

Ca regulă generală, stocăm datele dumneavoastră cu caracter personal pe durata contului de utilizator ipantof.ro. Cu toate acestea, ne puteți solicita în orice moment să ștergem anumite date sau să închidem contul dvs. de utilizator, la care vom răspunde fără excepție, asigurându-ne în același timp că anumite date respectă cerința legală de custodie, chiar și după ce contul de utilizator a fost închis.

Dacă nu aveți un cont ipantof.ro, suntem, în general, obligați să păstrăm toate informațiile legate de comandă pentru o perioadă de 3 [trei] ani de la finalizarea comenzii. După cum s-a descris mai sus, este posibil să ni se solicite furnizarea de date pentru mai mult de trei ani pentru anumite date, în conformitate cu cerințele aplicabile de custodie legală și stocare.

Garantăm pe deplin că o organizație privată terță va putea accesa datele dvs. numai în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor, securitatea informațiilor și confidențialitatea, în măsura specificată în acordul cu această organizație.

Cum protejăm securitatea informațiilor dvs. personale?

Regulamentul general privind protecția datelor vă oferă o serie de drepturi cu privire la datele cu caracter personal. Puteți solicita acces la datele dvs., corectați datele care sunt incorecte în evidența noastră sau vă puteți opune prelucrării datelor dvs. personale. De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere, de a vă opune autorității de supraveghere competente sau de a introduce o acțiune în fața instanței competente. În funcție de situație, aveți dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. personale, restricții privind prelucrarea datelor sau solicită blocarea datelor lor și asigurarea portabilității datelor.

Pentru a vă respecta drepturile, ne puteți contacta prin detaliile de contact de mai sus. Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele puncte dacă doriți să vă exercitați drepturile:

Identificare. Păstrăm confidențialitatea informațiilor dvs. personale în cea mai înaltă privință, așa că vă rugăm să ne trimiteți cererea dvs. pentru astfel de informații de la adresa de e-mail asociată contului dvs. ipantof.ro. Dacă utilizați o altă adresă de e-mail, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea printr-un proces suplimentar de identificare a întrebărilor.

Termenul limită pentru răspuns. Vom răspunde la toate solicitările valide în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în care solicitarea din cerere este explicit complexă sau dacă ați depus mai multe cereri simultan, caz în care vă vom trimite un răspuns în termen de maximum trei luni. Dacă avem nevoie de mai mult de o lună pentru a vă procesa solicitarea, vă vom anunța cu siguranță. Ca parte a acestui lucru, vă putem solicita să furnizați mai multe informații despre ce informații sau documente aveți nevoie și ce preocupări, dacă există, ar putea avea pentru a răspunde cât mai exact la solicitarea dvs. În acest fel vă putem ajuta mai repede și timpul necesar pentru a răspunde este redus.